تبادلہ پالیسی

Essentials Healthcare میں، ہمارے صارفین ہماری پہلی ترجیح ہیں۔ اگر آپ اپنی خریدی ہوئی چیز کا تبادلہ کرنا چاہتے ہیں تو ہماری کسٹمر کیئر ٹیم آپ کو ہر قدم پر سہولت فراہم کرے گی۔ آپ کو جس مدد کی ضرورت ہے وہ صرف ایک کلک کی دوری پر ہے!

آن لائن آرڈر کرنا :
ہماری ویب سائٹ کے ذریعے آرڈر کیے جا سکتے ہیں۔ آرڈر دینے کے لیے، کسی آئٹم کے آگے "کارڈ میں شامل کریں" بٹن پر کلک کریں۔ اس کے بعد آپ کو آپ کے آن لائن شاپنگ کارٹ پر لے جایا جائے گا۔ اگر آپ اپنی کارٹ میں مزید آئٹمز شامل کرنا چاہتے ہیں تو "کیپ شاپنگ" پر کلک کریں۔ "چیک آؤٹ پر آگے بڑھیں" بٹن پر کلک کرنے سے آپ کے آرڈر کو حتمی شکل ملے گی اور ادائیگی کا عمل شروع ہو جائے گا۔

کیش آن ڈیلیوری :
آپ کیش آن ڈیلیوری کے آپشن کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ آپ سے PKR 750 یا اس سے زیادہ قیمت والے آرڈرز پر ڈیلیوری کے لیے PKR 100 چارج کیے جائیں گے۔ آرڈر کی قیمت PKR 750 سے کم ہونے کی صورت میں، ڈیلیوری چارجز لاگو ہوں گے PKR 200۔

فون کے ذریعے آرڈر کرنا :
صارفین سیل نمبر: +92 304 1111744 پر کال کرکے فون کے ذریعے بھی آرڈر کر سکتے ہیں۔

آرڈر، پروسیسنگ اور شپنگ :
اپنا آرڈر دینے کے بعد، آپ کو آرڈر کی تصدیق کا ای میل اور SMS موصول ہوگا۔ اگر آپ اپنا آرڈر منسوخ کرنا چاہتے ہیں، تو براہ کرم آرڈر کی جگہ کے ایک گھنٹے کے اندر ہمیں talk@essentials.pk پر ای میل کریں۔ آرڈرز پر تعیناتی کے 24 گھنٹے کے اندر کارروائی کی جاتی ہے۔ ہم پیر سے ہفتہ تک آرڈر بھیجتے ہیں اور رات 12 بجے سے پہلے رکھے گئے تمام آرڈرز پر کارروائی کی جائے گی اور اسی دن بھیج دی جائے گی۔
پارسل 2-7 کام کے دنوں میں ڈیلیور کیے جاتے ہیں۔

گھریلو احکامات:

  • تبادلے کے درست دن: آن لائن خریدے گئے کسی بھی مضمون کا 3 دن کے اندر اندر آن لائن تبادلہ کیا جا سکتا ہے، ایک بار آرٹیکل ڈیلیور ہو جانے کے بعد، یہ بتاتے ہوئے کہ صارف کے پاس خریداری کا ثبوت ہے اور اس نے سرکاری پلیٹ فارم جیسے ای میل آئی ڈی، فیس بک، انسٹاگرام یا واٹس ایپ نمبر کے ذریعے ضروری صحت کی دیکھ بھال سے رابطہ کیا ہے۔ صارفین کو اصل پروڈکٹ واپس بھیجنے اور ایکسچینج شدہ پروڈکٹ وصول کرنے کے لیے ڈیلیوری چارجز برداشت کرنا ہوں گے۔
  • خریداری کا ثبوت: اس میں ہمارے واٹس ایپ نمبر/فیس بک میسنجر یا انسٹاگرام اکاؤنٹ پر آن لائن آرڈر کی تصدیقی ای میل یا آرڈر کا پیغام شامل ہے۔
  • تبادلے کے لیے اہل شرائط: مضامین صرف اس صورت میں تبدیلی کے اہل ہیں جب وہ غیر استعمال شدہ ہوں، تمام ٹیگز (اگر کوئی ہیں) برقرار ہیں، پیکنگ اپنی اصل حالت میں ہے اور اصل رسید/پرچی موجود ہے۔ اس کے علاوہ، تبادلے کی درخواست کرنے کی ایک درست وجہ بھی بتائیں، جیسے کہ مضمون خراب ہو گیا ہے، یا غلط ہے۔
  • آن لائن تبادلے کا عمل: اس کی تصدیق کے بعد آن لائن تبادلے کے عمل کو مکمل کرنے میں عام طور پر 7-10 دن لگتے ہیں۔
  • تبادلے کے لیے جن اشیاء کی اجازت نہیں ہے: رعایت یا فروخت پر خریدے گئے مضامین تبادلے کے لیے اہل نہیں ہیں۔ نوٹ: سیل آرڈرز کے لیے، ایکسچینج صرف درست وجوہات کی بنا پر فراہم کیے جائیں گے اور تبادلے کا وقت بھی معمول سے زیادہ وقت لگے گا۔ مزید مدد کے لیے، آپ ہمیں info@essentials.pk پر ای میل کر کے ہمارے کسٹمر سروس ڈیپارٹمنٹ سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ ہمارے نمائندے کو تمام مطلوبہ معلومات فراہم کریں اور اگر ایکسچینج کی تمام شرائط پوری ہوجاتی ہیں، تو ہم آپ کی درخواست پر کارروائی کریں گے۔

واپسی کی پالیسی

  • ہم اپنے صارفین کو پیشکش کرتے ہیں کہ آئٹم کی ڈیلیوری ہونے کے بعد 3 دن کے اندر پروڈکٹ واپس کر دیں۔ یہ قبول کیا جائے گا اگر وہ غیر استعمال شدہ ہیں، تمام ٹیگز (اگر کوئی ہیں) برقرار ہیں، پیکیجنگ اپنی اصل حالت میں ہے اور اصل رسید موجود ہے۔ اصل پروڈکٹ واپس بھیجنے کے لیے صارفین کو ڈیلیوری چارجز برداشت کرنا ہوں گے۔
  • رقم کی واپسی کی پالیسی: رقم کی واپسی نقد میں ہوتی ہے - جاز کیش کے ذریعے منتقل کی جاتی ہے۔ آپ کی درخواست پر کارروائی کرنے میں تقریباً 7 کام کے دن لگتے ہیں۔ ضروری صحت کی دیکھ بھال آرڈر کے اصل ڈیلیوری چارجز کو واپس کی جانے والی آرڈر کی قیمت سے کاٹ لے گی۔ اگر ادائیگی کریڈٹ کارڈ کے ذریعے کی جاتی ہے تو، کی گئی لین دین کا 97.5% واپس کر دیا جائے گا، واپسی یا غیر استعمال شدہ اشیاء کی صورت میں (ڈیلیوری چارجز کاٹے جائیں گے)۔

آرڈر کینسلیشن

  • آرڈر پر کارروائی ہونے سے پہلے صارفین کسی بھی وقت آرڈر منسوخ کر سکتے ہیں۔
  • آرڈر بھیجے جانے کے بعد، آپ کو ای میل کے ذریعے ترسیل کی تصدیق اور آپ کی COD رقم کے ساتھ ساتھ آرڈر ٹریکنگ ID کے ساتھ ایک SMS موصول ہوگا۔ جیسے ہی پروڈکٹ ڈیلیور ہو جائے گی، ہماری اوپر دی گئی ایکسچینج اور ریٹرن پالیسی آپ کے آرڈر پر لاگو ہو گی۔
  • Essentials Healthcare کے پاس ایسے معاملات میں کسی بھی آرڈر کو منسوخ کرنے کا اختیار ہے، جیسے کہ آئٹم اسٹاک سے باہر ہے، قیمتوں کی غلطیاں، یا جاری کرنے والے مالیاتی ادارے کی طرف سے کریڈٹ کارڈ کی ادائیگی سے انکار کر دیا گیا ہے۔